--------------------------------------------------------------------------------

divendres, 30 de maig del 2014

La necessitat de conèixer



La practica del caiac m’ha donat l’oportunitat de cabussar-me en llocs únics, allunyats de la gent i farcits de vida. Aquest fet m’ha obligat a intentar reconèixer les diferents espècies animals que allí hi viuen i, per una qüestió estètica, m’he vist atret pels opistobranquis, tots sabeu que són uns llimacs marins molt espectaculars però, igual que em va passar a terra que vaig deixar en un segon terme a les plantes, ara al mar m’està passant el mateix amb les algues i les fanerògames. Per mirar d’evitar-ho aquesta setmana la biblioteca de casa s’ha incrementat amb una nova guia feta per gent de casa. Avui us deixo la imatge de la portada i més endavant us en faré cinc cèntims. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada