--------------------------------------------------------------------------------

diumenge, 16 de desembre del 2012

El genet de les onades.










O el “Wave rider” , aquest dissabte finalment he pogut veure al Marc Adroher en plena acció, amb ell havíem  navegat  algunes vegades però,  mai havia pogut disfrutar de veure’l cavalcar les onades de  la Fosca en viu i en directe.
A les deu del matí he arribat a la platja, allí hi havia l’Anna amb la seva panxa rodona per una “Ona” que aviat veurà la llum, també hi era en Xavi, el company inseparable que fa de càmera dels magnífics vídeos que tant ens fan gaudir.  La mar estava estranya, l’onada venia amb una direcció que no permetia fer llargues surfejades i a més trencava amb molta mala llet. La fosca és una platja que té un illot al mig, normalment l’onada bona està al costat sud, però avui les grosses entraven pel nord. Allí hi havia els lludrigots (surfers) que l’ocupaven tota.  En Marc s’ha posat al costat sud per escalfar una mica i posteriorment ha anat a buscar l’onada grossa i trencada, tot un “suïcida” però,  senzillament espectacular. HO FA FÀCIL! Quan portava mitja hora mirant-lo m’han agafat moltes ganes d’entrar a l’aigua, però un ha de ser conscient de les seves limitacions.
Aquí teniu quatre imatges de l’espectacle que hem pogut gaudir amb l’Anna i en Xevi .  Espero que algun dia s’atreveixi a ensenyar-nos a fer –ho la meitat de bé que ell ho fa. Jo m’apunto a les classes, mestre!

6 comentaris:

  1. Para quitarse el sombrero,si señor

    ResponElimina
  2. Estic molt agraït per la professionalitat d'aquestes fotos. Estaré encantat a donar petits consells a qui em vulgui acompanyar un dia! Un plaer!

    ResponElimina
  3. Felicitats a tots per les fotos tan magnífiques !!!!

    ResponElimina
  4. El proper dia que tinguem una previsió d'onada..., aixì si, més suau podem fer una crida per anar-hi. Tenim alguns voluntàris entre els lectors? Fem llista d'espera?

    ResponElimina
  5. Si es a partir del maig, jo m'apunto, abans....
    ni de conya ! (l'aigua es freda, i ja tinc una edat...)

    ResponElimina
  6. Buenas fotografías, si señor ;-) .... y buen kayakero de verdad ;-)

    ResponElimina